Πνοές του Θεού - Βήματα του Ανθρώπου

 

Η παρέα «Θρησκευτικά για ενήλικες», που ξεκίνησε διαδικτυακά τα Χριστούγεννα του 2021, έφτασε αισίως στον 4ο κύκλο συναντήσεων με νέα θεολογικά σεμινάρια (διαδικτυακά και «καθ΄ οδόν»). 

Το γενικό θέμα της φετινής χρονιάς είναι “Πνοές του Θεού, βήματα του Ανθρώπου”.

Το πρόγραμμα από τον Νοέμβριο 2023 έως και τον Ιανουάριο 2024:

 

Κυριακή 19 Νοεμβρίου, 7:00 μ.μ.

«Η πνοή του Θεού στην τέχνη και στη θεολογία»


 (Διαδικτυακό σεμινάριο στην πλατφόρμα του webex)


Κυριακή 10 Δεκεμβρίου, 7:00 μ.μ.

«Η Γέννηση του Χριστού στην τέχνη»


 (Διαδικτυακό σεμινάριο στην πλατφόρμα του webex)


- Σάββατο, 23 Δεκεμβρίου

Προβολή της ταινίας: Καπετάν Μιχάλης


Η προβολή της ταινίας θα γίνει στον πολυχώρο Τεχνόπολις, στην Αμμουδάρα Ηρακλείου με εισιτήριο πιο οικονομικό, ειδική προσφορά για την παρέα μας. Η ώρα της προβολής θα ανακοινωθεί προσεχώς.


- Κυριακή 28 Ιανουαρίου, 7:00 μ.μ.

«Η ζωή και το έργο των Τριών Ιεραρχών»


 (Διαδικτυακό σεμινάριο στην πλατφόρμα του webex)

 

Απαντήσεις σε ερωτήσεις που θα θέλατε να κάνετε…

  • Τα διαδικτυακά θεολογικά σεμινάρια γίνονται στην πλατφόρμα του webex και στη διεύθυνση: https://minedu-secondary.webex.com/meet/panasimak

  • Στον επόμενο κύκλο θα ξεκινήσουν και τα θεολογικά σεμινάρια καθ΄ οδόν. Φέτος, εκτός από τα κοντινά, έχω μια σκέψη να φτάσουμε ....ως τη Ρώμη! Πρώτα ο Θεός!


- Τα στοιχεία επικοινωνίας μου για ό,τι θέλετε, είναι η ηλεκτρονική μου διεύθυνση asimnafpaktos@gmail.com και το προφίλ μου στο facebook.


Παναγιώτης Ασημακόπουλος

Θεολόγος καθηγητής

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Έμμηνος ρύση και Θεία Κοινωνία

Η ομιλία μου στην επέτειο της 28ης Οκτωβρίου 1940 (2013)

Η θλιβερή εικόνα των μαθητών της Γ΄ Λυκείου

Απασφάλιση θεολόγου…

Οι Τρεις Ιεράρχες στα σκουπίδια….

Το «δικαίωμα» των καταλήψεων

Μεταξύ θεολόγων ειλικρίνεια…

Συζητώντας με έναν κομπλεξικό (…περί θρησκείας)

Θεέ μου, είσαι άδικος….

Η θανατική ποινή, οι θρησκείες και η ορθόδοξη θεολογία