Daily …to the point!



- Τι θες; Να πας στην τουαλέτα; Με δουλεύεις; Δεν καταλαβαίνω ότι θες να τσεκάρεις το κινητό; Τι σημαίνει ότι κάτι έγινε μεταξύ σας χθες και θέλεις να δεις αν έστειλε; Τι με νοιάζει εμένα; Εδώ έρχεσαι για να μάθεις γράμματα και αυτά θα τα αφήνεις έξω από το σχολείο!
- Πού χαζεύεις; Γιατί δεν με προσέχεις; Πού ταξιδεύει το μυαλό σου; Θες να μου πεις τώρα ότι τα αισθηματικά σου είναι πιο σημαντικά από το να ξέρεις τις αιτίες που οδήγησαν στο Σχίσμα; Αν περιμένεις έτσι να πάς μπροστά, χάθηκες!
- Τι είπες; Εδώ έμαθες απέξω το «Κάνε χιλιοστά τα χιλιόμετρα» και δεν μπορείς να μάθεις τους αρχικούς χρόνους του «πίμπρημι»; Φωτιά στα μπατζάκια σου!


Παναγιώτης Ασημακόπουλος
Θεολόγος καθηγητής

Σχόλια

  1. Μου θυμήσατε (με μια κρυφή χαρά τολμώ να πω) το "Τα εν οίκω μη εν δήμω, Ευαγγελία" που μου είχε πει κάποτε ο Φιλόλογός μου επειδή ζωγράφιζα καρδούλες στο θρανίο... Μα, πότε πέρασαν τα χρόνια... Κι έγιναν τόσο γλυκές οι αναμνήσεις...
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Έμμηνος ρύση και Θεία Κοινωνία

Η ομιλία μου στην επέτειο της 28ης Οκτωβρίου 1940 (2013)

Η θλιβερή εικόνα των μαθητών της Γ΄ Λυκείου

Απασφάλιση θεολόγου…

Οι Τρεις Ιεράρχες στα σκουπίδια….

Το «δικαίωμα» των καταλήψεων

Μεταξύ θεολόγων ειλικρίνεια…

Συζητώντας με έναν κομπλεξικό (…περί θρησκείας)

Θεέ μου, είσαι άδικος….

Γράμμα στον Ιούδα…