Γνωριμία με το ιστολόγιο


Γνωριμία με το ιστολόγιο ...τρία χρόνια μετά από τη δημιουργία του. Καθόλου συνηθισμένο αλλά αισθάνομαι την ανάγκη να εξηγήσω ορισμένα θέματα προς ενημέρωση όσων φίλων κάνουν τον κόπο και διαβάζουν τα άρθρα.
1. Έχω κρατήσει την ακριβή έννοια του ιστολογίου που είναι η παράθεση προσωπικών απόψεων. Αυτό σημαίνει ότι δεν υπάρχουν συνδέσεις με άλλα ιστολόγια ή ιστοσελίδες αλλά ούτε και αναδημοσιεύσεις (εκτός από μία φορά). Αυτό δεν γίνεται ούτε από σνόμπ διάθεση ούτε για λόγους αυτοπροβολής. Απλώς, επιθυμώ να είναι ξεκάθαρη η εικόνα μου και οι θέσεις μου για ευθεία και ειλικρινή σχέση με τον αναγνώστη. Γι' αυτό το λόγο, στα άρθρα υπογράφω με όνομα και επίθετο παρά το γεγονός ότι είναι κατοχυρωμένη η ανωνυμία των ιστολογίων. Άλλωστε, το διαδίκτυο είναι πλέον τόσο πλούσιο που καθένας μπορεί να βρει ό,τι θέλει, εύκολα και γρήγορα.
2. Ο χαρακτήρας του ιστολογίου είναι θεολογικός, εκπαιδευτικός και (...προσφάτως και ενίοτε...) πολιτικός.
3. Δεν γράφω τίποτε που να μην το καταλαβαίνω ούτε εγώ. Ούτε ό,τι δεν με εκφράζει και το βαριέμαι. Για θρησκευτικά κλισέ, λόγια βουτηγμένα στο κομματικό μελάνι και θρησκευτικοεκπαιδευτικοπολιτικές αμπελοφιλοσοφίες καλό είναι να ψάξεις αλλού.
4. Ουσιαστικά, το ιστολόγιο λειτουργεί διττά: α) καλύπτει το άγχος μου σχετικά με το τι μπορώ εγώ να προσφέρω,  β) είναι η προσωπική μου διέξοδος ατομικής ψυχοθεραπείας και εκτόνωσης από το παράλογο και εκνευριστικό. Η αλήθεια είναι ότι μετά από το διάλογο με τον ανώνυμο φίλο που κρύβεται κάτω από τα πλήκτρα που πιέζουν τα ακροδάκτυλά μου αισθάνομαι πολύ καλύτερα.
5. Δεν θα βρεις συγγραφικές αρετές ούτε καλλιτεχνικό τάλαντο. Θα βρεις σίγουρα ειλικρίνεια και αμεσότητα. Δεν θα βρεις σοβαροφάνεια. Θα βρεις χιούμορ, σαρκασμό και αυτοσαρκασμό. Δεν θα βρεις γλώσσα επιτηδευμένη και συσκευασμένη αλλά χύμα. Δεν θα βρεις γλύψιμο και προσκύνημα σε αυθεντίες και εξουσίες. Θα βρεις σταράτες κουβέντες προσφορά στη δική σου κριτική και αξιολόγηση. Γενικά, υπάρχει αταξία και απειθαρχία η οποία προτείνεται και σε σένα ως τρόπος σκέψης και στάση ζωής
6. Από το ιστολόγιο προέκυψε και η ιδέα για το βιβλίο μου "Θα κάτσεις φρόνιμα; Εκπαιδευτικές και θεολογικές αταξίες". Το βιβλίο βέβαια πήρε και άλλο χαρακτήρα και θίγει και άλλα θέματα. Μπορείς να μάθεις περισσότερα από το εικονίδιο που βρίσκεται στην πάνω δεξιά γωνία του ιστολογίου.
7. Νομίζω ότι πλέον είμαστε έτοιμοι για ένα δυναμικό 2012...

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Έμμηνος ρύση και Θεία Κοινωνία

Η ομιλία μου στην επέτειο της 28ης Οκτωβρίου 1940 (2013)

Η θλιβερή εικόνα των μαθητών της Γ΄ Λυκείου

Απασφάλιση θεολόγου…

Οι Τρεις Ιεράρχες στα σκουπίδια….

Το «δικαίωμα» των καταλήψεων

Μεταξύ θεολόγων ειλικρίνεια…

Συζητώντας με έναν κομπλεξικό (…περί θρησκείας)

Θεέ μου, είσαι άδικος….

Γράμμα στον Ιούδα…