Έμμηνος ρύση και Θεία Κοινωνία
Να κάνω από την αρχή τρεις διευκρινίσεις: α) Το παρόν είναι άρθρο. Δεν διεκδικεί δάφνες ενδελεχούς θεολογικής μελέτης ή διδακτορικής διατριβής. β) Δεν υποκαθιστά ή υποσκελίζει σωματικούς και ψυχολογικούς παράγοντες που λαμβάνει υπόψη της κάθε γυναίκα, αλλά ούτε και την πνευματική καθοδήγηση από τον πνευματικό πατέρα, που ( προφανώς ) σταθμίζει και άλλα ζητήματα. ( Βέβαια, είναι μεγάλη η συζήτηση για τις αρμοδιότητες και τα όρια των πνευματικών στο ζήτημα της Θείας Κοινωνίας των πνευματικών τους τέκνων… ). γ) Αναφέρεται μόνο στο αν υπάρχουν ΘΕΟΛΟΓΙΚΕΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΕΙΣ για τη Θεία Κοινωνία ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ για την έμμηνο ρύση. Έχω κεφαλαία όλα τα γράμματα σε κάποιες λέξεις, γιατί ο Θεός να μας φυλάει από τις παρεξηγήσεις των θρήσκων. Δεν γίνεται όμως οι «ιδιωτικές θεολογίες» του καθενός να αντικαθιστούν την ανθρωπολογία και τη θεολογία της Εκκλησίας. Παλαιά Διαθήκη Στην Παλαιά Διαθήκη, κυρίως στο Λευιτικό και στο Δευτερονόμιο, υπάρχουν άφθονα εδάφια που αναφέροντ
Παναγιώτη,θέλω να ευχηθώ σε σένα και την οικογενειά σου Καλά Χριστούγεννα,καλές γιορτές και όπως το 2012 μας βρει υγιής και με την ελπίδα ζωντανή!!! Τα μάτια όλων μας πρέπει να είναι στραμμένα προς την Μαύρη ήπειρο όπου η πείνα θερίζει τα παιδιά. Υπεύθυνος για αυτή την κατάσταση είναι ο λευκός παράγοντας ο οποίος εκμεταλλεύεται τα πάντα και τους πάντες προς ίδιον όφελος.Την λαιμαργία τους αυτή να τα πάρουν όλα με κάθε κόστος την πληρώνουν τα παιδιά τα οποία λιμοκτονούν.......................
ΑπάντησηΔιαγραφήΑσημακόπουλος Γιώργος Ν.