Κάποτε σ’ αγάπησα, αλλά….


- Κάποτε σ’ αγάπησα, αλλά έχεις αλλάξει από τότε που σε γνώρισα.
- Κάποτε σ’ αγάπησα, αλλά η εξωτερική σου εμφάνιση δεν είναι όπως τότε.
- Κάποτε σ’ αγάπησα, αλλά και ο χαρακτήρας σου έχει αλλάξει.
- Κάποτε σ’ αγάπησα, αλλά τον τελευταίο καιρό μαλώνουμε όλο και πιο συχνά.
- Κάποτε σ’ αγάπησα, αλλά κι εγώ έχω αλλάξει.
- Κάποτε σ’ αγάπησα, αλλά μάλλον βλέπω τα πράγματα κάπως διαφορετικά.
- Κάποτε σ’ αγάπησα, αλλά έχω κι άλλες προτάσεις.
- Κάποτε σ’ αγάπησα, αλλά δεν υπάρχει αλλά. Είμαι εδώ. Για πάντα μαζί σου!!!



Παναγιώτης Ασημακόπουλος

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Έμμηνος ρύση και Θεία Κοινωνία

Η ομιλία μου στην επέτειο της 28ης Οκτωβρίου 1940 (2013)

Η θλιβερή εικόνα των μαθητών της Γ΄ Λυκείου

Απασφάλιση θεολόγου…

Οι Τρεις Ιεράρχες στα σκουπίδια….

Το «δικαίωμα» των καταλήψεων

Μεταξύ θεολόγων ειλικρίνεια…

Συζητώντας με έναν κομπλεξικό (…περί θρησκείας)

Θεέ μου, είσαι άδικος….

Γράμμα στον Ιούδα…