Από το Λύκειο Αγίας Βαρβάρας στο Λύκειο Γαζίου




Το να ενημερώνεις το facebook για κάποιες αλλαγές είναι το πιο εύκολο πράγμα. Το να αλλάζεις υπηρεσία και επαγγελματική στέγη είναι συνήθης ρουτίνα. Για μένα όμως (και μιλώ ειλικρινά) είναι μια δύσκολη στιγμή η αλλαγή του Λυκείου Αγίας Βαρβάρας με το Λύκειο Γαζίου.
Κι αυτό οφείλεται κυρίως στους μαθητές μιας καταπληκτικής Γ΄ Λυκείου που αποφοίτησε.
Είναι η πρώτη φορά που το ομολογώ δημόσια: Αυτά τα παιδιά είναι ο βασικός λόγος που αρνήθηκα φέτος την άδεια ανατροφής (την οποία και χάνω πλέον) και επέλεξα συνειδητά να είμαι μαζί τους στη σχολική τάξη.
Δεν ξέρω πώς θα είναι από εδώ και πέρα στο νέο σχολείο. Να ξέρετε όμως ότι σας ευχαριστώ για όλα και θα σας έχω για πάντα στην καρδιά μου. Να είστε όλοι καλά και να ζήσετε τη ζωή σας δυναμικά και με κέφι.
Ο Θεός μαζί σας. 

Παναγιώτης Ασημακόπουλος
Θεολόγος καθηγητής

Σχόλια

  1. Πώς γίνεται να ξεχάσει κανείς έναν τέτοιον άνθρωπο; Ένας χρόνος του ήταν αρκετός για να διδάξει σε όλους μας το πραγματικό νόημα των λέξεων: σχολείο, μαθητής, καθηγητής! Τρεις λέξεις που στο μυαλό μας συνδέονταν με το ατέλειωτο διάβασμα, την κούραση, τον απόλυτο σεβασμό και τελικά με την αγανάκτηση και την ιδέα πως το σχολείο μάλλον απομονώνει τους ανθρώπους και στοχεύει απλά στην παροχή των απαραίτητων εφοδίων για ένα καλό αποτέλεσμα στις...πανελλαδικες!!!!
    Κύριε Ασημακόπουλε, δεν θα ξεχάσω ποτέ όσα μου μάθατε...με βοηθησατε πολύ να ξεπεράσω διάφορα προβλήματα που με απασχολούσαν! Αρκούσε να σας κάνω μια ερώτηση για να καθαρίσει το μυαλό μου και να σκεφτώ πιο λογικά, πιο απλά!!! Σας ευχαριστώ για όλα και να ξέρετε πως ούτε κι εσεις θα βγείται από τις καρδιές μας!!! Να είστε πάντα καλά..υγειής πάνω απ' όλα και ευτυχισμένος με την όμορφη οικογένειά σας!!! Καλή συνέχεια... Δεν θα χαθούμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Έμμηνος ρύση και Θεία Κοινωνία

Η ομιλία μου στην επέτειο της 28ης Οκτωβρίου 1940 (2013)

Η θλιβερή εικόνα των μαθητών της Γ΄ Λυκείου

Απασφάλιση θεολόγου…

Οι Τρεις Ιεράρχες στα σκουπίδια….

Το «δικαίωμα» των καταλήψεων

Μεταξύ θεολόγων ειλικρίνεια…

Συζητώντας με έναν κομπλεξικό (…περί θρησκείας)

Θεέ μου, είσαι άδικος….

Γράμμα στον Ιούδα…